Sunday 6 May 2012

islam musnah melayu hancur...



permainan duniawi perjuangan kearah kehancuran - 


penolakkan penyatuan yang amat baik untuk bergabung jika kita kaitkan dengan cerita



segelintir melayu jahat & segelintir cina baik.. 


dari satu aspek ianya amat benar sekali bila dikaitkan untuk penolakkan tersebut, tetapi jika 



kita kaitkan dari aspek yang lain adakah ianya akan menghasilkan persamaan berikut..??? 


jawapannya TIDAK sama sekali... 


mengaitkan sesuatu yang nisbahnya cukup sedikit untuk dijadikan panduan dalam 



penyatuan ummah, maaflah kepada mereka yang masih tidak celik dalam agenda 


perjuangan, saya sama sekali tidak setuju... 


umno & pas wajib bersatu demi mencapai matlamat sistem negara islam sebenar & 



menguatkan semangat kemelayuan itu sendiri... zaman kini rakyat menjadi juri kepada 


pemimpin yang korup, mengapa tidak kita saja yang menolak pemimpin korup dari kedua 


belah parti ini... 


untuk apa seluruh didalam parti umno mahupun pas dipersalahkan sedangkan ianya 



berpunca dari segelintir yang sememangnya busuk... kita adalah saudara maaf jika 


pandangan saya ini mencuit hati saudara...



zaman dahulu kita sebagai rakyat tidak mampu menjadi juri dimana serba serbinya dari segi info/maklumat terlalu berkurangan, 

tetapi sebaliknya dizaman ini... salah ke saya memberi 

pandangan sebegini..??? saya amat sayangkan agama, 

bangsa & negara, saya juga yakin kita semua amat 

menyayanginya... 





"umno love pas = pas love umno"

"islam love islam + melayu love melayu"




1malaysia takbirrr.....

No comments:

Post a Comment